keskiviikko 25. lokakuuta 2017

Väsymys

Raskas viikko takana.
Maanantaina oli synttärit ja sekös masentaa. 32 vuotta enkä mitään saanu aikaan :( :(
En tiedä onko sen takia alkamassa masennuskausi, vai onko kaamosmasennusta ilmassa vai jotain fyysistä menossa mutta hirveä väsymys vaivaa. Yleensä kärsin unettomuudesta mutta nyt on täysin päinvastainen ongelma. Olen tällä viikolla mennyt joka päivä sänkyyn jo 7 aikaan illalla ja kahdeksan aikaan on pakko lopettaa kirjan lukeminen ja ruveta nukkuun. Tänään menin iltapäivävuoroon joten vedin kevyet 12 tunnin yöunet. Olisin kevyesti nukkunut enemmänkin.
Nytkin varmaan nukahtaisin välittömästi jos menisin sänkyyn. Mutta päätin että yritän väkisin valvoa ainakin yhdeksään mikä sekin on mulle todella aikaista. Yleensä menen työpäivinä nukkuun joskus yhdentoista aikaan :P
Olen yrittänyt ottaa valohoitoja kirkasvalolampulla mutta ei sekään auta. Eikä se että olen palannut kahvinjuontiin. Aivan sama :P Koko ajan yhtä väsynyt.
Kipurintamalla ei ole mitään erityistä uutta paitsi että nyt on vuorostaan varpaat kipeet :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓