keskiviikko 29. marraskuuta 2017

Au Au Au

Raskas viikko. Vaikka vasta keskiviikko menossa. 3 päivää ollu taas migreeniaurat. Eilen illalla alkoi päänsärky ja oksentelu. Koko yö oli sitä. Nyt on edelleen päänsärky ja silmät on oudot, ja jotenkin pitäis valmistautua iltavuoroon x( x( Alan oleen entistä varmempi siitä että aivoissa täytyy olla jotain vikaa. Migreenikohtaukset ei ollu näin pahoja edes silloin kun ne teini-iässä ekan kerran alkoi ja silloin mua vietiin päivystykseen useamman kerran.

Ja kuin sattumalta tällä viikolla sain myös pitkästä aikaa täyslaidallisen syytöksiä siitä kuinka mun kivut (lähinnä selän/lonkan) ei voi olla todellisia ja kuinka esitän vain kipuja saadakseni huomiota. Eli toisinsanottuna kärsin ilmeisesti munchausenin syndroomasta.

En ymmärrä minkä takia mun väitetään hakevan huomiota vaikka ainoat kanavat joissa valitan kivuista on tää blogi ja oma päiväkirja. Koska nää on mun kanavat käsitellä niitä. En edes facebookissa enää kirjoita mitään selästä koska sain jatkuvasti vittuilua siellä. Olen myös eristänyt itseni melkein kaikista sosiaalisista kohtaamisista lähimmäisten kanssa jotta en vahingossakaan ärsytä ketään kivuillani. Enkä todellakaan mene mielelläni lääkäriin tai juokse siellä vapaaehtoisesti.
Silti ilmeisesti elän säälillä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchhausenin_oireyhtym%C3%A4
  
Münchhausenin oireyhtymä on psyykkinen sairaus, josta kärsivät teeskentelevät sairastavansa tauteja saadakseen huomiota ja hoitoa.
Taudista kärsivä saattaa teeskennellä jonkin sairauden oireita ja/tai aiheuttaa itse vammoja tai oireita. Sairaala- tai lääkärihoitoon pääsy tuottaa potilaalle mielihyvää mutta on ongelmallista hoitajille; saattaa kestää pitkäänkin ennen kuin potilaan todetaan olevan terve.



3 kommenttia:

  1. Samaa paskaa minä kuullu koko ikäni vielä diagnoosienki jälkeen. Mutta en olekaan enää välaissa enää juuri yhdenkään perhenjäsenen kanssa. -Susku

    VastaaPoista
  2. Olen surullinen kun sulle läheinen ihminen voi olla noin ilkeä ja ajattelematon.toivon että henkilö tukehtuu sanoihinsa.-mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓