sunnuntai 19. marraskuuta 2017

Kirja minusta

Tänä viikonloppuna tuli viimein tuo tilaamani kirja minusta-kirja. Olen jo vuosia puhunut että olisi joskus hauska kirjoittaa vähän niinkuin oma elämänkerrallinen kirja kaikista vastoinkäymisistä mitä olen elämässä kokenut ja niistä surkuhupaisista väännöistä esim. kelan ja työkkärin kanssa, ja mitä olen joutunut kestään lääkärien toimesta jne. Olen kyllä ajatellut että saman asian voisi ajaa kun julkaisis noin mun 20 päiväkirjaa :D :D Mutta niissä voi olla vähän liian rankkojakin juttuja.
Joka tapauksessa tilasin tämän kirjan kun kaveri sanoi että siitä voisi olla hyötyä elämänkerran kirjoittamisessa koska siinä on syvällisiä kysymyksiä aina lapsuudesta vanhuuteen asti. Olen kerennyt vasta vähän sitä silmäileen mutta täytyy myöntää että aika mielenkiintoiselta vaikuttaa. Rupes jo aivoissa raksuttaan.
Tuskin koskaan mitään oikeasti saan kirjoitettua. Mutta ehkä itselle jonkinlaisena terapiana voisi toimia :P

https://www.adlibris.com/fi/kirja/kirja-minusta---300-kysymysta-jotka-auttavat-sinua-kirjoittamaan-oman-elamasi-tarinan-9789186907143

Kirja minusta - 300 kysymystä jotka auttavat sinua kirjoittamaan oman elämäsi tarina.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓