Stressaava, yllätyksellinen ja tunteikas viikko takana. Flunssa vaivaa jo toista viikkoa putkeen ja sormien tilanne pahenee entisestään.
Töissä on ollut paljon sählinkiä ja epävarmuutta.
Hautajaiset olivat tunteikkaat ja kauniit.
Nyt hieman lepoa että jaksaa taas ensi viikon ryskätä töitä kun ne kerran jatkuvat kuitenkin.
"Kuolema jättää haavan, jota kukaan ei voi parantaa.
Rakkaus jättää muiston, jota kukaan ei voi varastaa."

Laittaisitko minulle kuvan puhelimeen -mamma
VastaaPoista