keskiviikko 27. elokuuta 2014

Miksi aina minä-päivä

Tänään on taas sellainen päivä kun tulee tunne, että universumilla on oikeasti jotain hampaankolossa mua kohtaan.
Heräsin aamulla pitkästä aikaa ihan ok. Jaksoin vähän joogata ja siivoilla, eikä edes tarvinnu heti ottaa kipulääkettä.
Sitten päätettiin mamin kanssa lähteä pitkästä aikaa lenkille ja sielläkin tuntu menevän ihan hyvin. Myös koira käveli reippaasti ilman suurempia ongelmia.
Mutta kun päästiin kotio niin yksi väärä askel rappusissa ja alaselässä vihlas. Ja siitä se taas alko :( :( Kauhee jyskytys. Se siitä lääkkeettömästä päivästä.
Ja ihan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi niin jostain hemmetin kolosta kaivautu mehiläinen joka päätti lentää suoraan mun kainaloon. Ilmeisesti se pelästy kun liikutin kättä koska se pisti käsivarteen lähelle kainaloa :( Nyt on koko käsi ihan helkkarin kipeä.


2 kommenttia:

  1. Sitten sain vielä todella pahan närästyskohtauksen :( Ensimmäisen yli viikkoon...

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Miksi aina me :( Mulla on käsi kipsissä :( -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓