Surullisia uutisia Nightwish-leiristä.
Nightwishin kriisi: Rumpali jättää yhtyeen unettomuuden vuoksi.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014080618547216_vi.shtml
Itsekin kärsin ajottain unettomuudesta, vaikka en varmastikaan yhtä vaikeasta kuin Jukka. Mutta tiedän kuinka paljon se vaikuttaa elämään kun ei pysty nukkumaan. Välillä on aikoja kun väkisin saan itseni nukkuun pari tuntia yössä. Normaalistikin nukun vain noin 5-6 tuntia kun kivut antaa.
Jo pari huonosti nukuttua yötä vaikuttaa todella paljon ainakin mulla varsinkin keskittymiskykyyn ja muistiin, joten voin uskoa kuinka vaikeaa on työskennellä tai edes selvitä muuten elämästä kun kärsii kroonisesta unettomuudesta.
Tälläkin hetkellä menen 2-3 tunnin yöunilla hermokipujen takia eikä tahdo saada mitään aikaan päivän aikana. Ja unettomuuteen on vaikea saada hoitoa. Mulle annettiin unilääkkeitä mutta ei tartte ottaa kuin puolikas niin seuraava päivä on vielä tokkuraisempi kuin ilman unta. Eikä ne aina edes nukuta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti