torstai 7. elokuuta 2014

RIP Jojo 19.07.2000 - 07.08.2014

Tästä tulikin sitten erityisen surullinen päivä. Aamulla ajattelin ettei enää pahemmaksi voi mennä kun eilisen kaatumisen takia hirveät säryt + hermosäryt + kipulääke vieroitusoireet. Kauhee itsesäälissä myllerrys.
Sitten kuulin että mun paras ystäväni ja karvainen lapseni, eli Jojo, on nukkunut pois ;( Jouduin siinä vaiheessa ottaan rauhoittavan kun ajattelin että sekoan ihan täysin ja oli vielä vieraita.
Vaikka olen surutyötä Jojosta tehnyt jo vuosia ja tiesin että tänään saattaa lääkäri reissu jäädä viimeiseksi niin jotenkin viimeisen asti uskoin ettei Jojo jätä mua vielä :(
Nyt on sellainen epätodellinen, surullinen, kipeä, masentunut, pahoinvoiva olo jota ei pysty oikein edes lokeroimaan. Tuntuu pahalta :(

Mutta nuku rauhassa Jojo-rakas. Teen paremman muistosivun kun pystyn. Nyt oli melkein liian raskasta etsiä yksi kuva.










Olen tuskista vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun,
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.
Eino Leino

3 kommenttia:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓