keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Talvikengät

Taas on tullut se inhottava aika kun pitäisi kiireesti etsiä talvikenkiä. No nyt suurin osa loskasta ja jäästä on sulanut tän päivän aikana mutta aamulla oli vielä ihan jäätikköä. Ja minä lennän perseelleni liukkaalla todella helposti, varmaan koska pelkään jäätiköitä ja liukastumisia niin paljon. Olen aina pelännyt mutta vielä enemmän sen jälkeen kun lenkkikaveri pari vuotta sitten liukastu lenkillä ja olin ihan varma että kallo meni halki mutta onneksi ei tullu kuin mustelmia.
Rahaa ei olisi kamalasti laittaa kenkiin mutta toisaalta ärsyttää kun olen parina viime vuotena molempina ostanut kohtalaisen edulliset talvikengät jotka ei kummatkaan kestänyt edes yhtä talvea. Joten ajattelin että jos katsoisi jotain vähän laadukkaampaa. Vähän "hienommat" talvisaapikkaat mulla kyllä on mutta tarvitsisin mahdollisimman turvalliset kengät lenkkeilyyn ja jäätikkökeleille.

Jotkut tän tyyliset olisi kivat, mutta ihan paria sataa mulla ei kyllä ole kenkiin laittaa :( :(
Mulla oli aiemmin Sievin talvikengät jotka oli tosi hyvät ja kesti melkein 10 vuotta :P Mutta ikä tuli niilläkin vastaan ja kantapohja romahti.

 http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/naiset/naisten-kengat/sievi-naisten-nauhanilkkuri-musta-50574538--malli

Jos jollain on suositella hyviä talvikenkiä niin otan mielelläni vinkkejä vastaan.


1 kommentti:

  1. Itselläni on tällaset ja olen ollu tyytyväinen. http://www.partioaitta.fi/timberland-women-s-6-inch-premium-wp-boots Tosin hintaa näillekin tulee :(

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓