perjantai 20. marraskuuta 2015

Ensilumi

Tänään saatiin ensilumi. Vaikken mikään lumen fanittaja ole niin kyllä se vähän valasee tota synkkyyttä. Muuta valoa ei näykään. Kivut jälleen kovenee jostain syystä. Varmaan lonkka kostaa sen että olen yrittänyt käydä pienillä lenkeillä ja venytellä :(
Suukin on edelleen kipeä vaikkei pitänyt näin kauaa olla. Se olisi just mun tuuria että jotain olisi mennyt vikaan viime viikon operaatiossa :P :(
Kissa piruilee taas oikein kunnolla. Uhmaikäinen kakara. Ensin tekee pahaa ja kun komennat niin osoittaa mieltään, sitten kuitenkin hetken päästä tunkee väkisin syliin kehrään. Koita siinä nyt sitten pysyä vihasena. Pari haaveriakin sille on tapahtunut kun on pakko tunkee joka paikkaan. Onneksi ei vielä pahoja vammoja ole tullut :P Sille siis.. Minä olen jo loukannut itseni kissan takia useampaan kertaan kun se juoksee jaloissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓