keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Kieli solmussa

Rupean oleen sitä mieltä että taidan tosiaan tarvita puheterapiaa.
Mulla on ton leikkauksen jälkeen ollut puheongelmia mitkä oli tietysti odotettavissa kun leukoja siirretty eikä suu auennu pitkään aikaan. Mutta toipumisen pitäisi olla muilta osin hyvällä mallilla, silti mun puhuminen huononee. Jo jonkin aikaa sitten huomasin että mulla on ongelmia ainakin r ja s- kirjaimen kanssa. Mutta nyt viime viikkoina mulla on ollut enemmän ja enemmän ongelmia ihan puhumisessa yleensä. Kieli menee ihan kirjaimellisesti solmuun enkä tahdo saada ulos yksinkertaisia sanoja, lauseista puhumattakaan. Välillä menee jopa ihan änkytykseks. Toivottavasti on joku ohi menevä ilmiö, en tarvi enää yhtään itsetuntoa alentavaa vaivaa.

Kivut edelleen kovat. En tiedä miksi limapussi päätti taas suuttua. Mutta toivottavasti olis tällä kertaa yksittäinen tulehdus eikä ensimmäinen 16 sarjassa niinkuin viimeks :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓