perjantai 8. heinäkuuta 2016

Outoja unia

Ruvettiin joku aika sitten kaverin kanssa listaan näkemiämme unia. Itse en ole paljon saanut listattua, en sen takia etten näkis unia vaan sen takia että unohdan ne samantien kun herään. Mutta viime yön pitkän unen muistan pintapuolisesti. Eikä ole taas hajuakaan että mistä tuollainen uni voi syntyä. Olin miespuolinen vampyyri mielisairaalassa :P Tietysti suurimman osan unesta yritin löytää pakotietä mutta aina kun pääsin sairaalasta ulos niin jotenkin samantien jouduin takaisin sisälle. Sen symboliikka on tietysti aika päivänselvä mutta en ole mikään vampyyri-fani enkä ole pitkään aikaan katsonut/ajatellut mitään vampyyreihin liittyvää :P Mutta jostain syystä olen unissa usein joku yliluonnollinen olento.


3 kommenttia:

  1. Millaine se sairaala oli?Oliko se enemmän sellainen kauhuelokuvatyylinen vai tuollainen "oikea" sairaala?Oliko kaikki potilaat vamppyyreita? -Susku

    VastaaPoista
  2. Kauhuleffa. Tosin välillä se muistutti enemmän koulua kuin sairaalaa :D Olin tietääkseni ainoa vamppi ;)

    VastaaPoista
  3. Mäkin näen usein unia joissa olen loukussa jossain paikassa. ja vaikka välillä olen jo ulkona nii yhtäkkiä olenkin taas takasi sisässä.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓