torstai 28. heinäkuuta 2016

Passikuva

Tänään vihdoin ja viimein sain itseäni niskasta kiinni ja hain passikuvat. Kuva on kamala mutta eihän mun sitä tartte katsella. Meni yhteensä liikkeessä 5 minuuttia ja sen takia monen viikon stressi :P
Ilo kuvasta oli kyllä lyhytaikainen. Olin ihan siinä uskossa että kun teen hakemuksen verkossa niin mun ei tartte lähtee sysiin poliisilaitokselle. Mutta joudunkin silti käymään siellä äkkiä varmistamassa jotain tietoja. Ja ajan sain vasta torstaille x( Vihaan nykyisin keskustaan lähtemistä. Varsinkin yksin kun jalat ei toimi x( x(

Selkä on taas normaalia kipeämpi. En tiedä johtuuko helteestä vai stressistä vai liikunnasta vai onko muuten vain sellainen aika mutta jatkuvasti lähtee vihlasuja alaselästä oikeaa reittä pitkin oikean jalan varpaisiin.
Känsä on sentään vähän ruvennu pienentyyn eikä ole enää niin kipeä :P Kai noi apteekin laastarit sitten on tehokkaita. Tosin känsän ympärillä oleva iho ei ole kauhean tyytyväinen tällä hetkellä.

Hampaat on myös yksi suuri murheenkryyni. Mulla on ylhäällä yksi lohjennut hammas ja tänään lohkes toinen yläetuhammas. Ja ne hampaat ei missään nimessä saisi halkeilla x( Nyt pitäis vissiin löytää jostain hammaslääkäri. Ja mulla on sekin fobia x( Varsinkin nyt kun suu ei aukea kunnolla ja on kaikenlaista muutakin ongelmaa leikkauksen jälkeen x(

Mälsää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓