sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Uni

Viime yön uni oli inhottavin pitkästä aikaa. Se alkoi ihan suloisesti kun pelastin 4 kissanpentua ladosta. Ja sitten niiden äidin ja isän. Sitten yritin etsiä niille pennuille jotain paikkaa mutta en tietenkään löytänyt. Outoa oli se että ne pennut pieneni koko ajan kunnes kannoin niitä kaikkia yhdessä pakasterasiassa. Ja tietysti ne hukku koko ajan ja jouduin etsiin niitä. Ne vanhemmat kissat oli ensin ihan ok mutta sitten yhtäkkiä se isä-kissa rupes käymään mun päälle. Se puri mun käsivarret ja jalat täyteen reikiä. Sitten kun nostin pakasterasian jossa pennut oli ja olin aikeissa juosta karkuun isoa kissaa niin huomasin että ne poikaset olikin rotanpoikasia. Ja samassa siitä isä-kissastakin tuli valtava rotta. Heräsin just kun se hyppäs mun naamaa kohti.

En taas ymmärrä tän unen tarkoitusta. En ainakaan pelkää rottia, itse asiassa pidän kesyrotista paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓