sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Ukkonen

Taisi jäädä ukkonen multa taas haaveeksi. En ymmärrä miksi ukkoset aina kiertää mut. Taas Facebookissa suurinpiirtein kaikki kaverit kirjoittaa ukkosesta. Mutta täällä ei muuta kuin tulee vettä :P En ole ainakaan 5 vuoteen saanut kokea oikein kunnon ukkoskuuroa. Ja niitä parin jyrähdyksen ukkosiakin hyvin harvakseltaan. Mulla oli nuorempana yleensä kunnon ukkoskuuron jälkeen pitkä migreenitön kausi. Olisi ollut kiva testata että vieläkö toimii :(
Ties vaikka olisi auttanut näihin kamaliin hermosärkyihinkin. Tekis mieli pureskella jalka irti.
Kaveri joskus sano että mun sängystä huomaa koska mulla on pahat hermokivut :D Jonkun normaalin, terveen ihmisen kohdalla voisi kuvitella että sängyssä on tehty jotain hauskaa. Mutta mun kohdalla sen tietää että yö on tehty kipuvoltteja. Olisi kiva joskus laittaa videokamera kuvaan kuinka uskomattomia liikkeitä teen yöllä kun on oikein kunnon kivut.

Kissan kanssa ilmeisesti sentään selvittiin säikähdyksellä. On ollut oma pirullinen itsensä. Tosin ei ole kiivenny enää kirjahyllyyn että ehkä se tuli sieltä alas silloin yöllä  :P

Ruokahalu on vaihteeks nollassa. Mulla tuntuu olevan kaksi vaihdetta. Joko en tahdo syödä ollenkaan tai sitten vedän ruokaa kuin porsas. Nyt on taas ruokahaluton kausi. :P Tänään yritin syödä edes salaattia kun kaikki vähänkin rasvainen inhottaa. Mutta ei sitäkään kamalasti huvittanut syödä. Pelkään että mun painonpudotus menee tän takia plörinäksi. Kun sekin voi kuulemma lihottaa jos syö liian vähän. En sitten tiedä onko totta. Mutta hyvin olen muuten saanut pidettyä laihdutuksesta kiinni. Pari kiloa tippunut. On kerrankin hyvä motivaatio. Päätin nimittäin pudottaa painoa jotta lääkärit ei voi enää pyyhkäistä mun kipuja ja niiden hoitoa sivuun sillä verukkeella että olen liian lihava ja pitäis laihduttaa. Mutta aika monta kiloa pitäisi vielä pudottaa että pääsis ihannepainoon :(



2 kommenttia:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓