tiistai 13. syyskuuta 2016

"Dramaattinen" yö takana. Ihmettelin kun kissa hyppi jatkuvasti mun päällä ja tuli kainaloon turvaan. Sitten tajusin että se pelästy kun palovaroitin piippas. Siis sillai lyhyesti kun patteri loppumassa. Pakko se oli mennä irrottaan. Puoliks unessa hain tuolin olkkarista ja nousin ottaan varottimen pois. Siihen asti meni vielä hyvin mutta kun piti tulla tuolilta alas niin mätkähdin täysillä selälle lattialle. Eikä mulla ole mitään tietoa että mitä oikeastaan tapahtu. Olin niin totaalisesti unessa mutta ilmeisesti onnistuin jotenkin sohaseen jalan käsinojaan tai johonkin. Selän lyöminen täysillä kovalle lattialle on tietysti jokaisen valmiiksi selkävammaisen unelma x( x( x( Eipä tullu sitten nukuttua enää...

Ja aamulla heti hammaslääkäriin ja oli kyllä helvettiä maata selällä siinä tuolissa. Mutta pääasia että etuhammas on nyt korjattu. Vähän uskaltaa taas jotain syödä vaikka olen kyllä ruvennu pelkään etuhampailla puremista nyt kun ne on ruvennu katkeileen. Voi olla että menetän ne kokonaan. :(




2 kommenttia:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓