sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Pelko

Pelko huomista työkkärikäyntiä kohtaan lisääntyy. Lähes paniikki jo päällä. Kertoo paljon mun kokemuksista työkkärin suhteen. Tossa kutsussa annetaan ymmärtää että sen pitäisi olla joku positiviinen "katselmus" mun tilanteesta ja miten sitä voisi parantaa mutta jos yhtään työkkäriä tunnen niin se on taas yksi "työnhakija on laiska, tyhmä ja mitätön"-käynti. Ja voi olla että alan poraan jos se taas menee tohon. Mua on lyöty maahan niin työkkärin, kelan, sossun kuin lääkärienkin toimesta, ja on enää vaikea edes toivoa mitään positiivista niiden suunnalta.
Hammasta/leukaa alkoi särkeen tänään ja olen melko varma että se johtuu stressistä huomisen suhteen. Tai sitten siellä on reikä ja joudun taas hammaslääkäriin :P
Myös niskanvaivat on pahentunut. Joudun ottaan iltaisin lihasrelaksantin ja kipulääkkeen että pystyy yön oleen. Se on outoa että yleensä mun niskakivut on ollut pahimpia aamuisin herätessä mutta nyt ne on ruvennu paheneen iltaa kohti mentäessä. En tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta outoa kuitenkin. Kyllähän niskakin tietysti rasiintuu kun koko selkäranka on vinossa.

Mutta se on positiivista että sain vihdoin tuon sohvan osiin ja mahdun taas tekeen Wii:llä. Tosin tilanpuute on ollut niin hyvä tekosyy olla jumppaamatta ;) ;)

Ja synttärilahja imuri saapui tänään :) En vielä päässyt sen paremmin kokeileen mutta pikakatsauksella vaikuttaa olevan ihan ok. Yhtä painava se kyllä on kuin edellinenkin mutta eihän sille mitään voi.










2 kommenttia:

  1. Minkämerkkinen imuri?? Tarttis kans hankkia uusi. Toi on kat säiliöllinen? -Susku

    VastaaPoista
  2. ihanan värinen :) -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓