keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Huh...

Kissa järjestää taas. Piti hirveän melun taas viime yönä. Juoksi pitkin huonekaluja ja tiputteli tavaroita. Komensin sitä oleen hiljaa. Laitoin silmät kiinni ja kerkesin varmaan 20 sekunttia makoileen kun tuli kissan käpälästä täysillä silmään :P :P Nyt on silmän yllä ja alla kynnen kolot. Onneksi itse silmään osu vain antura. Kissa lensi aika lujaa olkkariin. Aamulla tuli kiehnään ja kehrään viereen kuin ei mitään olis tapahtunut :P Kissat tosiaan on mulkkuja ;) ;)

Niskakivut jatkuu. Ei ole vielä tullut kutsua sinne lääkäriin. Toivottavasti se nyt edes vihdosta viimein kuvattais. Kun onnettomuudesta on jo varmaan 6 vuotta ;) Mun uskoni lääkäreihin on kyllä menny. Mutta ehkä nyt kun saan nää raudat pois ja käynnit suupolilla vähenee niin jaksaa ruveta enemmän painostaan tota ortopedi puolta.

Tänään olin myös todistamassa kolmatta pokemon "onnettomuutta". Kerran olen meinannu jäädä pyörän alle ja kerran jäänyt kun muksut etsii pokemoneja. Tänään minä en jäänyt alle mutta katsoin kun 5 pojan joukko paino fillareilla hirveetä kyytiä ja kaikilla katse liimattuna kännykkään. Ja hirveä huuto että tuolla se on. Yks pojista onnistu ajaan suoraan kantoon ja lensi hirveessä kaaressa pyörän tangon yli. Olin ihan varma että sattu mutta poika ei missään vaiheessa ottanut katsetta pois kännykästä. Ja maassa maatessaankin tuiotti näyttöä ja kiros kun pokemoni hävis.
En yleensä kukkahattutäteile mutta noi pokemonit ottaa kyllä niin aivoon. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓