lauantai 3. syyskuuta 2016

Uni

Viime yönä tosielämä tuli taas uniin. On menossa taas uneton kausi. Vaikka on kuinka kova tappava väsymys niin ei vain tule nukuttua kuin 1-4 tuntia yössä.
Viime yönä näin unta jossa kärsin unettomuudesta ja tilanne meni niin pahaks että jouduin lääkäriin. Lääkäri sanoi että ainoa mikä mut voi pelastaa on jos annan aivoni toisen ihmisen hallintaan. Sitten siihen huoneeseen tuli joku random-äijä jolla oli joku radio-ohjattavan auton ohjaimen kaltainen laite. Rupesin poraan ja sanoin etten halua että joku muu hallinnoi mun aivoja mutta lääkäri sano että se on ainoa mikä enää auttaa. Sitten se äijä rupes ohjaan mun aivoja sillä laitteella ja seuras mua kaikkialle. Se paineli nappuloita jotka laitto mut nukkuun ja herään ja liikkuun ja lopulta se pysty ohjaileen että mitä ajattelen, mistä pidän jne. Heräsin siihen kun se äijä paino väärää nappulaa ja mun pää räjähti.

Haluaako joku tulkita? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓