sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Ohi

Viikonloppu meni aivan liian nopsasti :P Huomenna ja ylihuomenna vielä työnhakuvalmennus ja sen jälkeen selviää alkaako kenties uusia kuvioita mun kohdalla vai ei. Tai todennäköisesti jotain alkaa jossain vaiheessa mutta.. En halua vielä sen enempää kertoilla kun olen elämässä tottunut pettymyksiin niin on vähemmän noloa kun en yleisesti kerro minkä mokasin tällä kertaa :P

Toi istuminen tulee oleen taas tuskallista :( Olen yrittänyt liikkua nyt pitkin viikonloppua vaikka lonkka on tulessa eikä keskussairaalasta ole vieläkään soitettu vaikka lupasivat :P
Lähtenyt hammas ei ole vielä ruvennut särkeen. Olen vähän ruvennut epäileen että olisko tää kuitenkin se hammas johon on tehty juurihoito. Mulla on yhteen hampaaseen tehty mutta mun mielestä se oli yksi niistä jotka poistettiin ennen oikomishoitoja. En sitten tiedä. Vähän on pohjaa ja kulmaa jäljellä. Toivottavasti saisi vielä hampaan rakennettua ettei tarttisi proteeseja tai implantteja miettiä vaikka eihän nekään kai nykyään ole mikään hirveä asia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓