maanantai 11. tammikuuta 2016

Hyppivä flunssa

Melankolinen päivä. Olen kuunnellu David Bowien musiikkia, miettiny tulevaa leikkausta ja ottanut höyryhoitoa.
Mulla on taas outo hyppivä flunssa menossa. Jopa päivän aikana saattaa kuume hyppiä normaalista reiluun 38 asteeseen. Ja välillä on ihan normaali olo, sitten yhtäkkiä menee nokka ihan tukkoon ja yskittää. Ja sitten yhtäkkiä taas on parempi olla. Enkä ole yhdistänyt sitä mihinkään asiaan, siis esimerkiksi kissaan tai johonkin tiettyyn huoneeseen tms.
Olen joutunut myös harjoittaan ääretöntä itsekuria kun en ole mennyt nettiin etsiin tietoa leikkauksesta. Tiedän että netissä olisi vaikka mitä tietoa ja kuvia mutta en halua pelotella itseäni. Päätin jo aikoja sitten että haluan tietää vain sen mitä lääkärit kertoo. Jotain olen kyllä kuullut tutuilta jotka mun puolesta on vähän niinku etsinyt tai vahingossa löytänyt tietoa. Mutta olen ihan varma että jos menen itse selaileen leikkaustarinoita niin perun leikkauksen ihan taatusti. Ja mulla on jo erittäin epävarma leikkauksesta. Haluisin että se olis jo huomenna että sais sen äkkiä ohi. Hitto kun niitten piti mennä kertoon päivä näin aikaisin :( :( Voi vain kuvitella minkälaisen paniikin vielä ehdin hankkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓