lauantai 2. tammikuuta 2016

Unettomuus

Unettomuuskausi jatkuu. Olen unen suhteen ääripäiden ihminen. Joko en nuku ollenkaan tai sitten nukun 12-15 tuntia putkeen. Pari viikkoa on nyt menny 2-5 tunnin yöunilla enkä onnistu nukkuun päikkäreitäkään. En tiedä millä saisin itseni nukahtaan kun hermokivut on niin kovat ettei pysty oleen paikallaan. Eikä ne kyllä ole ainoat syyt siihen etten nukahda.
Olen kokeillu kaikkea mitä keksin. Ihan kaikkea lämpimän maidon juomisesta melatoniini tabletteihin. Olen kokeillu meditaatiota, joogaa, lukemista, ulkoilua ennen nukkumaan menoa. Ei mitään tehoa. En viitsisi ottaa unilääkkeitä kun ne ei välttämättä tehoa ja jos tehoaakin niin olo aamulla on ihan yhtä huono kuin silloin jos en nuku ollenkaan.
Jos jollain on vinkkejä niin olen valmis kokeileen hullujakin ehdotuksia tässä vaiheessa :(



1 kommentti:

  1. Iltalehdes oli joku aika sitten juttua jostain hengitystekniikasta tai vastaavasta jonka pitäisi auttaa nukhtamisessa. Yirtän etsiä sen. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓