sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Hauskaa vappua

Vapuntoivotukset sitä juhliville.
Jotenkin mun tän hetkistä elämää kuvaa hyvin ystäväni Susannan kanssa tänään käymäni keskustelu. Kun hän soitti ja kertoi mitä kaikkea kivaa on Tuiskun (lapsi) kanssa tehnyt. Ja kysyi mitä minä olen touhuillut. Ja vastasin että no vaihdoin mä hiekat ja pesin kissan laatikon :P :P Enkä ollut sarkastinen tai vitsikäs tai mitään vaan ihan totuudenmukaisesti mun päivän kohokohta on kissan laatikon siivoaminen :P Juuri mitään muuta en ole tehnyt. Ja silti olen aivan poikki.
No kävin mä lenkillä tuolla kauniissa, lämpimässä ulkoilmassa. Ja sain migreenin :P Tätä se kesän tulo taas tietää. Migreeniä jokatoinen päivä. Se on ainoa asia minkä takia toivon sateista kesää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓