maanantai 23. toukokuuta 2016

Huonot elintavat

Muutaman viime päivän on ollut taas niin huono olo että on ollut pakko tehdä pieni elintaparemontti :P Ihan tappava väsymys koko ajan, kädet tärisee, päätä särkee, on huono olo, tukka lähtee ja iho on hirveässä kunnossa. Nyt viikonloppuna otin itseäni niskasta kiinni ja olen tehnyt joka päivä yhden pitkän lenkin vaikka sattuis lonkkaan kuinka paljon. Sen lisäksi olen juonut vettä niin paljon että pahaa tekee ja vetänyt hedelmiä, vihanneksia ja smoothieita runsaasti joka päivä. Tänään on ensimmäinen päivä kun olen huomannut pientä paranemista olossa. Lenkki sujui vähän paremmin ja olen jaksanut vähän touhuta. Ja iho on ei-ihan-niin-kuolleen näköinen :P Eikä ole oksettanut tai särkeny päätä, ainakaan vielä. Kun vaan jaksais jatkaa tällä linjalla mutta yleensä pari viikkoa on se maksimi minkä jaksan pitää jotain yllä. Sitten taas iskee masennus ja kaikki jää :P

Kissakin on pitänyt taas virkeänä. Olen aina luullut että kissat on siistejä eläimiä, ainakin siistimpiä kuin koirat. Mutta toi kissa on sotkenu parina yönä enemmän kuin Iines 4 vuotena yhteensä x( Kaiken mikä on joko pöydällä tai hyllyllä se tiputtaa. Roskat se pienii ja levittää ympäri kämppää. Kasvien mullat se heittelee pitkin poikin samoin kissanhiekat. Aamulla koko kämppä on aina pommin jäljiltä :( :(



1 kommentti:

  1. Hienoa =) Minä olen retkahdellu jo parin päivän jälkeen =P - Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓