torstai 20. marraskuuta 2014

Paniikki autossa

Paniikkihäiriö on oireillut jo jonkin aikaa, todennäköisesti stressin takia. Tänään oli yli vuoteen ensimmäinen paniikkikohtaus todella lähellä. Tuosta autolla kulkemisesta on tullut mulle helvettiä. Kaupoille vielä pystyy meneen kun saan kyydin autolla. Mutta kun mentiin pidemmälle kuin normaalisti ja selkää rupes polttaan niin meinas tulla ihan täysi paniikkikohtaus. Tuli vain sellainen olo, että on pakko päästä autosta pois nyt heti tai tukehdun :( :( En tiedä pystynkö enää koskaan matkustaan autolla Tampereen ulkopuolelle esimerkiksi.
Onneksi ei tullut sitä paniikkikohtausta kokonaisuudessaan. Mutta stressi on edelleen kova. En tiedä olenko koskaan ennen elämässä ollut näin stressaantunut, tai ainakaan näin pitkään. Rupeaa energiat loppuun totaalisesti.
Sitten kun omat kivut vielä on alkanut taas paheneen niin stressi-soppa on valmis :( Onneksi koira on ollut ihan kohtalainen pari päivää. Väsynyt on mutta ei enää ole levoton eikä tuijota tai seuraa mua. Eläinhoitaja vielä valoi muhun tänään uskoa, että jos Inkulla olisi kipuja niin se ei nukkuisi noin sikeästi ja rauhallisesti koko yötä kerralla. Kun mun pahin pelko tuon koiran kanssa ei ole se että se kuolis vaan se että sillä on kipuja enkä minä huomaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓