keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Väsymys jatkuu

Kauhea väsymys jatkuu ja huimauskohtauksiakin on edelleen. Lääkäriin vielä viikko. Selkä on todella kipeä ja epäilen että vihoittelee siitä että olen nyt pari viikkoa nostellu koiraa sen tuolille ja sänkyyn. Se pirulainen kun jatkuvasti hyppii pois ja sitten haluaa takas :D Epäilen kyllä että se pääsis jo itsekin sinne, kävelee jo ihan hyvin ja juokseekin ulkona ja hyppelee. Mutta eihän prinsessa viitsi itse hyppiä kun on huomannu että ei tartte kuin mennä tuolin viereen ja katsoa äitiä suurilla silmillä niin äiti tulee paskalla selällä nostaan. Ja 15 minuutin päästä uudestaan kun koira käy välillä pinkomassa ovella tai ruokakupilla.
Kaveri jo sano viikonloppuna ettei ole nähnyt toista noin piloille hemmoteltua koiraa kuin mun :P Mutta minä puolustaudun nyt sillä että Iines on vanha ja vähän pipi joten haluan tehdä sen viimeisistä päivistä mahdollisimman mukavat ja stressittömät.
Harmi ettei ole ketään joka vähentäis mun stressiä. Lääkäri jo viimeksi muistutti että stressi tappaa ja että mun on pakko ruveta eliminoimaan stressitekijöitä. Mutta sitten mun tarttisi eliminoida sekä itseni että koira :P Stressiä kun aiheuttaa nää mun kivut ja liikkumisvaikeudet, tuleva leukaleikkaus, vanheneva koira, rahahuolet ja työttömyys. Ja yhdellekään niistä en voi tällä hetkellä mitään.
En edes työttömyydelle vaikka juuri taas luin lehdestä kuinka joku todennäköisesti kokoomuslainen haukkui työttömät laiskoiksi ja että kuinka kuka tahansa saa töitä jos viitsii tehdä muita kuin oman alan töitä ja pienellä palkalla. Voin sanoa että minä olen hakenut kaikkea mahdollista työtä, kaikissa palkkaluokissa. Myös palkattomaan työharjoitteluun. Mutta aina tulee se sama vastaus: "tällä kertaa valinta ei osunut sinun kohdalle". En ole hyötynyt tuosta työkkärin vaatimasta tutkinnostakaan mitään. 3 paikkaa, mitä hain, meni mun sijasta täysin kouluttamattomalle, vaikka mulla oli alan tutkinto. Että silleen.. Sen takia pistää aina vihaksi kun joku idiootti haukkuu kaikki työttömät laiskoiksi sosiaalipummeiksi. Tiedän että sellaisiakin ihmisiä on paljon, mutta on turha yleistää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓