perjantai 18. maaliskuuta 2016

Auts..

Kivulias päivä. Olen jumpannut noilla lääkärin antamilla "klipsuttimilla" ohjeiden mukaan. Mutta tänään en ole saanut enää suuta auki melkein ollenkaan ja välillä vihlasee todella ikävästi oikeassa leukanivelessä :( :( En tiedä että onko tuo kuitenkin ollut liian raskas kunto-ohjelma vai kuuluuko asiaan. Joka tapauksessa ärsyttää. Varsinkin kun syöminen on taas hiton vaikeaa.
Myös lonkka on ollut taas pari päivää pahempi, varmaan koska olen leukojen lisäksi aloittanut myös muun kropan leikkauksenjälkeisen kuntoilun. Tähän asti olen vain tehnyt lenkkiä ja kevyttä joogaa mutta tällä viikolla olen aloittanut myös lihaskuntoharjoitteet ja aerobickin. Eikä lonkka tykkää yhtään.
Eikä niskakaan. Tosin en ole varma johtuuko niskan kivut liikunnasta, sen puutteesta, pullistumista vai kenties tosta leuasta. Joka tapauksessa tuntuu että haluaisi taas räjäyttää kroppansa palasiks :P :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓