lauantai 5. maaliskuuta 2016

Hemmottelua

Pitää varmaan mennä leikkaukseen useammin kun saan näin paljon kivoja lahjoja sen jälkeen ;) Vitsi...
Mutta olin taas kerran totaalisen yllättynyt ja järkyttynyt kun kaveri kävi tänään kylässä ja toi "lohdutus-lahjaksi" hopeiset korvakorut. Olen jo joskus aikoja sitten valittanut kun mulla ei ole jäljellä yksiäkään hopea korvakoruja joista olisi molemmat korut tallella ja olen joutunut käyttään noita halpis-koruja joissa ei sinänsä olisi mitään vikaa mutta kun ne aiheuttaa ihottumaa ja mulla pari kertaa on ollut vähän tulehdustakin korvalehdessä minkä yhdistän noihin koruihin.
En voinut kuvitellakaan että joku olisi niin hullu että oikeasti ostais mulle korvakorut, mutta selvästi eräs oli ja ne on todella hienot. Mun tyyliin sopivan yksinkertaiset :)


Muuten olossa ei ole hurraamista. Koko viikon on ollut taas tätä tuleeko flunssa vai ei oloa. Välillä on ihan hemmetin "sairas" olo ja kuumetta ja nenä on tukossa. Sitten yhtäkkiä se menee ohi ja on ihan hyvä olla. Ja sitten taas tulee huono olo. Mutta tätä on ollut koko talven. Pitäisi tietysti olla onnellinen ettei ole tullut sitä kunnon influenssaa mikä kaatais totaalisesti petiin mutta ei tää jatkuva soutaminen ja huopaaminenkaan flunssan kanssa ole mitään kivaa. Onneksi kuitenkin leikkaus on takana ja toipuminen sen verran edennyt ettei sen suhteen tarvitse enää pelätä flunssaa. Olin ennen leikkausta ihan varma että flunssa iskee just ennen leikkausta ja mulla olikin pientä lämpöä paria päivää ennen operaatiota mutta onneksi siitä selvittiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓