sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Kissani on hirviö (ja kohta minäkin)

Se on nimetty enkelin mukaan mutta on kyllä aivan totaalinen piru :P Olen ollut aika huonossa kunnossa pääsiäisen kipujen, huonon olon ja väsymyksen takia. Eikä siihen auta se että kissa herättää yöllä puolen tunnin välein. Tekee kaiken mahdollisen pahan, ja kova äänisen. Viime yönä taas heräilin jatkuvasti kun se repi tapettia tai juoksi seinää pitkin tai roikku verhossa tai tiputteli kirjoja hyllystä ja vaikka mitä. Koiraihmisenä olen tottunut siihen että lemmikit tottelee kun karjasee. Kissaan ei tehoa mikään. Turvauduin jo suihkepulloon mutta aivan sama. Sitten heitin sitä pois makuuhuoneesta mutta se on oppinut avaan oven joten hetken päästä se tunki väkisin takaisin makkariin. Vähäksi aikaa tuli kiltisti kehrään mun kaulaa vasten ja juuri kun olen nukahtamassa niin havahdun siihen kun tapettia revitään :P :P Miten joku niin söpö ja välillä niin ihana voi olla niin totaalinen saatana :P :P Inkullakin oli piruilunsa ja kyllähän se sohvia ja muuta pentuna tuhos mutta se sentään ymmärsi hävetä :P

Leuan kivut ei tahdo hellittää. Tai no ehkä se varsinainen särky on hieman vaimeampaa mutta se korviin menevä vihlonta ei tahdo helpottaa. Olen joutunut himmaan särkylääkkeitä kun rupeaa vatsa oireileen. Mutta se näkyy heti pahenevana kipuna joten en tiedä kumpi olisi pienempi paha tässä tilanteessa. Yritän niin pitkään mennä ilman buranaa ja panacodia kuin pystyy. Panacod ei muutenkaan sovi mulle kamalan hyvin.

Yksi asia on kuitenkin vielä noitakin hirveämpi. Nimittäin se että olen joutunut oleen ilman lempi energiajuomaani jo 3 päivää.. Ja aikaisintaan tiistaina tulee lisää kun loppu kaikista lähistön kaupoista. Valehtelematta melkein rupesin kaupassa itkeen kun sitä ei ollu. Mitähän se kertoo mun riippuvuustasosta :P Olen nyt joutunut juomaan muita merkkejä ja vaikka ne on ihan hyviä myös niin ei se vaan ole sama asia :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓