lauantai 5. maaliskuuta 2016

Sairasloma leffoja osa 1

Ennen leikkausta lääkärin virallinen määräys oli että ensimmäiset 2 viikkoa mun täytyy maata sohvalla tai sängyssä ja katsella kaikki elokuvat mitä en ole nähnyt :) :) Ja tätä neuvoa olen yrittänyt noudattaa ;) Se pari viikkoa on jo mennyt mutta vieläkin elokuvan tai pari katselen illassa. Ennen vanhaan (=ennen kun alkoi selkävaivat ja oli vielä elämää) kävin elokuvateatterissa viikottain ja kavereiden kanssa pidettiin leffailtoja aina kerran pari kuussa. Mutta noi kaikki on jäänyt nyt kun meillä kaikilla terveys ja muutenkin elämä reistailee. Mutta on nyt ollut hyvä tekosyy taas katsoa leffoja vaikkei se tietenkään yksin kotisohvalla ole ihan niin hauskaa.
Tässä on ensimmäinen lista leffoista mitä olen tähän mennessä katsonut. Pari on omia mutta suurin osa on kavereilta lainattuja mitä en ole nähnyt. Mutta kaikista olen tähän asti tykännyt ja voin suositella.

Pirates of the Caribbean 1-4
A Million ways to die in the west
Alice in Wonderland
The Da Vinci Code
the Lone Ranger
the Hitchhikers guide to the galaxy
Dark Shadows
Gangs of New York
Horrible Bosses
Inception
Mortdecai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓