perjantai 11. maaliskuuta 2016

Erotuomari

Tämän päivän olen leikkinyt erotuomaria koiran ja kissan välillä. Mamman koira siis on hoidossa pari päivää.
Tosin tappeluja on ollut paljon vähemmän kuin odotin. Pientä kyräilyä, tuijottamista ja sähinää/murinaa. Mutta ei haavoja tai vammoja :P Edes mulla...
Onhan se vaihtelua päivään kun on koira asunnossa. Mutta outoakin. Inkun kuolemasta on kuitenkin jo puoli vuotta (vaikka ei tunnu niin pitkältä).
Lenkille on ehdottomasti kivempi mennä koiran kanssa ja jaksaakin tehdä pitempää lenkkiä :P :P








Postissa tuli tänään vihdoin Malan nimikyltti. Mulla on kaulakoru johon laitan aina jokaisen lemmikin kaiverretun nimikyltin. No ennestään siinä on vain Jojon ja Inkun nimikyltit. Lemmikkejä on toki ollut enemmän mutta sain tuon korun vasta pari vuotta sitten. (Ei siis ole mun idea mutta todella ihana idea kaikille eläinrakkaille).



1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓