lauantai 19. maaliskuuta 2016

Uus tietokone

Tänään sain vihdoin postista mun uuden tietokoneen :) Innolla rupesin sitä jo laittaan ja toivoin että saisin tän vanhan, koko ajan sammuskelevan, koneen roskiin. Mutta niin siinä sitten kävi että vanhaa konetta joudun käyttään vielä ainakin pari päivää.
En nimittäin saa tätä mun vanhaa näyttöä kytkettyä uuteen koneeseen. Ehdin jo pelästyyn että joudun ostaan kokonaan uuden näytön mutta onneksi selvisi sitten että täytyy vain ostaa toisenlainen johto :P Vähän harmittaa tietysti etten saanut vielä uutta konetta käyttöön.
Kissalla on tänään ollut taas joku ihmeellinen vaihe. Värjötteli koko päivän sängyn alla kun oli vieraita. Se on aina ollut arka mutta ei ole koskaan käyttäytynyt noin kun olen itse ollut kotona. Aloin jo oikeasti huolestuun että se on loukannu itsensä tai sairas. Mutta kyllä se sieltä sitten kömpi pois kun vieraat lähti. Ja söi heti ison kupin ruokaa ja sitten yritti vielä syödä rairuohoa. Ja teurasti mun vähät pääsiäiskoristeet. Että kyllä se sitten kai on ihan kunnossa kuitenkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓