tiistai 19. huhtikuuta 2016

Kasveja

Flunssa hellittää mutta kivut on taas kovat.
Tartti muuta ajateltavaa niin laittelin sitten tän vuoden viimeiset fiikus-yritelmät kasvaan. Jos nämä ei lähde kasvaan niin luovutan tän vuoden osalta. Kissa on tappanut tän vuoden yritelmistä 2 ja minä yhden. Nämä 2 on viimeiset toivot.
Kun viimeksi kokeilin fiikuksia kasvattaa niin kaikki 5 lähti kasvaan. Yhden ainakin annoin mammalle, yhden annoin kaverille, 2 kasvoi vähän aikaa ennen kuin sitten kuoli mutta 1 ehti kasvaa jo todella isoksi. Sitten tein sen virheen että vaihdoin sen isompaan ruukkuun kun se rupesi oikeasti oleen jo valtava. No sehän ei tykännyt siitä yhtään ja kuoli saman tien.
Viherpeukalo en ole vaikka olen suorittanut viherkasvien hoidon valinnaisena koulussa. En oikeastaan edes kauheasti välitä kasveista. Mutta välillä on kiva jotain kokeilla kun muuten ei ole elämää. Ja tämä on sellaista mitä pystyy tekeen kivuista huolimatta ja joka ei syö kamalasti rahaa. Niin on edes jonkinlainen "harrastus".
Yritin kaverin suosittelemana kokeilla sitä sellaista aikuisten värityskirja-juttua mutta mua rupes ärsyttään parin minuutin jälkeen. En pysty tekeen/harrastaan mitään mikä vaatii keskittymiskykyä, tarkkuutta tai paikallaan olemista. Olen innokas lukija mutta sekin rupeaa oleen jo todella vaikeaa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓