sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Flunssa jatkuu

Flunssa ei vaan tahdo hellittää. Viikon jo ollut. Kuumetta ei ole enää paljoa mutta nuhaa ja yskää on, ja nyt uutena korvakipu. En vain tiedä johtuuko korvakipu flunssasta vai leuoista. Leukakipu on kyllä muuten helpottanut ja suu aukeaa vähän paremmin ja pehmeää pystyy jo pureen. Lonkan kivut taas tuntuu pahenevan kun en ole flunssan takia jaksanut liikkua. Hirveä vihlonta toisessa jalassa.

Viime yönä nukuin taas pienen tauon jälkeen sen verran pitkään ja syvästi että näin jopa kahta unta. Mutta harmittaa etten kirjoittanut taaskaan heti herättyä niitä ylös kun nyt en taas muista juuri mitään muuta kuin että ensimmäisessä olin siivoajana jossain ihmeellisesssä rakennuksessa joka sitten monien sattumusten jälkeen paljastukin avaruusalukseksi jonne vahingossa jäin jumiin kun lähti avaruuteen :P Toisessa unessa olin ostoksilla Siwassa kun yhtäkkiä mun entinen pomo tuli sinne ja sano että ottaa mut töihin nyt tältä seisomalta kun heillä on niin paha työvoimapula. Olin tietysti innoissani ja juuri kun olin allekirjoittamassa työsopimusta niin heräsin ja kyllä vitutti!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓