lauantai 23. huhtikuuta 2016

Rahapussi

Flunssa alkaa hellittää, kivut ei :( Kamalat poltot taas lonkassa :P Vaikka olen yrittänyt taas käydä lenkillä.
Pari päivää olen tapellut taas koneen kanssa. Koneessa itsessään ei ole mitään vikaa mutta mulla on jatkuvasti ongelmia tuon Windows 10:n kanssa. Nyt käynnistys-valikko lakkas kokonaan toimimasta ja pari päivää meni ennenkuin sain toimiin. Tietysti vasta se viimeinen kuudesta korjausohjeesta tehos. Muuten kone selvisi rupeamasta ilman vammoja mutta jotenkin siinä hötäkässä onnistuin vahingossa poistaan mun valokuva-kansion jossa oli kaikki mun leukaoperaation jälkeen ottamani valokuvat :( Onneksi muutamia on tässä blogissa ja facebookissa tallessa mutta ei kaikki :( Ja tietysti mulla on koneessa ohjelmisto joka estää tiedostojen palauttamisen :P
Tänään jouduin myös heittään hyvästit mun kauan ja hyvin palvelleelle Oilily-rahapussille. Viimein meni rikki niin ettei ole enää turvallista käyttää. Mulla oli onneksi jo varastossa odottamassa muumi-rahapussi. Joka on kyllä ihan söpö mutta turhan iso :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓