sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Tuittu lumisateessa

Sain vihdoin hommattua uuden päiväkirjan jotta voin jatkaa kamalan elämäni kirjoittamista muistiin. Tällä kertaa löyty sentään muumiaiheinen kansi :P Olen ajatellut että jos joudun elään vielä kauankin niin näistä mun päiväkirjoista (20 tällä hetkellä) voisi koostaa kirjan.


Pari päivää on ollut taas helvettiä. Kivut on kympissä sekä lonkassa että suussa.  Mitään en pysty syömään. Energiajuoma on ainoa mikä ei okseta. Kipulääkettä olen yrittänyt ottaa poreena mutta mua ällöttää kaikki "lääkejuomat". Varsinkin sen jälkeen kun yrjösin ne käsirasvalle maistuvat närästyslääkelitkut :P :P
Ensimmäistä kertaa leikkauksen jälkeen kadun että menin siihen. Asia olis eri jos mun elämäni olisi muuten edes siedettävää mutta kun elämä on näin perseestä niin täytyy olla tyhmä että vapaaehtoisesti hankkii itselleen vielä lisää kipuja ja ongelmia. Varsinkin kun hammas- ja korvasäryt on niitä hirveimpiä. :P Eikä voi enää edes lohduttautua ruoalla kun ei saamarin suu aukea ja vaikka aukeis niin ei pysty pureen :(
Nyt mulla on enää musiikki ainoana konstina lievittää pahaa oloa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓