keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Lunssa

Kunnon influenssa jyllää. Ja myönnän että olen huono sairastaja. Kivut kun on korkealla niin on muutenkin vaikeaa pysytellä sängyssä. Mutta olen muutenkin sellainen ihminen että heti kun mulle tulee joku sairaus niin mulle tulee kauhea pakottava tarve pysytellä ylhäällä ja tehdä jotain. Kun olen terve niin ei ole mitään ongelmaa maata perse homeessa sohvalla, mutta sairaana ei tule pysyttyä vaikka nytkin on pari kertaa ruvennu huimaan ja ottaan henkeen. Varsinkin kun olin taas todella tyhmä kauppareissulla. Ajattelin että on hyvä idea ostaa enemmän tavaraa nyt niin ei tarvi joka päivä raahautua kauppaan. Mutta en ollenkaan ajatellut että ne tavarat pitäisi saada kannettua kotiin. Happi meinas loppua. Vaikkei tohon lähikauppaan ole pitkä matka niin kyllä se kuitenkin laittaa muutenkin puuskuttaan ja kotio päin tullessa on vielä ylämäkeä. Kyllä tuli pudottua polville kun pääsin kotio.Tyhmästä päästä kärsii ja niin edelleen.....
Viime yö oli kyllä helvettiä. Jalkaa särki, väsytti, oli kuumetta, yskitti, närästi, nenä oli tukossa ja yhdessä vaiheessa olin ihan varma että loppu tulee. Ainakin kissalle.. Jumankauta se ei sääli enää yhtään. Jouduin 10 kertaa kuumetokkurassa heittään sen makkarista ulos kun se kirjaimellisesti kiipes seinällä tapettia pitkin ja tippu välillä mun päälle :P Makkari on kuin sotataistelun jäljiltä. Tapetti repsottaa, peitot, lakanat yms. on pitkin huonetta, joka paikassa on nenäliinatolloja. Mutta en varmaan ala siivoon :P

Jos jotain positiivista haluaa tästä päivästä hakea niin työkkäristä tuli VIHDOIN päätös. Ylihuomenna olisi tullut kuukausi täyteen kun tuet on ollut katkolla. Tällainen lausunto tuli: "Saadun selvityksen perusteella hakijan ei tässä tapauksessa katsota omalla moitittavalla menettelyllään aiheuttaneen työsuhteen syntymättä jäämistä."
Lausunto on tietysti asiallinen mutta kyllä toivoisi että vähän nopeammin tulisi. Kun ei voi edes sossusta hakea tukea kun ne sanoo aina että odotetaan työkkärin lausuntoa.  Mutta tietysti kun työttömiä on niin kamalasti ja virkailijat rakastaa pilkun nussimista niin uskon että on hirveät käsittelypinot.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓