lauantai 1. lokakuuta 2016

Kökkö

Kökkö olo jatkuu. Ylävatsaa polttelee edelleen aina kun syö tai juo jotain. Kurkku on kipeä, mutta se voi johtua refluksista. Miksei tietysti vois olla flunssakin tulossa. Ja tämän hetken kivut kerratakseni niin lonkan särkyjen ja ylävatsan polton lisäksi tällä hetkellä kipua aiheuttaa päkiän känsä. Ei uskois että jokin niin pieni voi aiheuttaa niin "syvän" kivun. Vaikka enhän mä tiedä kuinka syvälle se tuolla jalan sisällä voi mennä :P Mutta kipu ainakin tuntuu syvällä joka kerta kun astuu. Enkä millään laittaisi enää känsälaastaria tai muita noita känsän poistojuttuja kun känsän ympärillä oleva terve iho ei ole vieläkään toipunut kunnolla edellisestä annoksesta :( En tajunnut olla riittävän tarkka sen suhteen että mihin kohtiin se laastari osuu ja mulla kuoriutu känsän ympäriltä iho oikein mukavasti :P

Rahakin on taas tiukilla kun työkkäristä tuli taas selvityspyyntö. Ja jälleen kerran asiasta johon en edes itse voi vaikuttaa x( Vaikka tiedän että saan puoltavan päätöksen niin se käsittelyn odottaminen merkitsee aina että tuet myöhästyy. Ja kun tulot on muutenkin niin pienet että työkkärissä oltiin järkyttyneitä että miten pärjään niin äkkiä kasaantuu laskut ja sitten ollaan kusessa. Ja olen aina kaiken tän paskan keskellä ollut ylpeä ja onnellinen siitä että olen saanut pidettyä luottotiedot kunnossa eikä velkaa ole kertynyt. Mutta muutaman kerran on ollut lähellä. Vielä ei onneksi ole niin paha tilanne. Mutta saas nähdä kuinka kauan tällä kertaa käsitellään.

Tänään ekan kerran aamulla pelästyin että kissa on jotenkin päässyt kämpästä ulos. Todennäköisesti ensimmäinen kerta vuoden aikana kun se ei herättänyt mua aamulla. Joka aamu tulee ensimmäisen kerran viideltä herättään ja jos en nouse niin tunnin välein tulee uudestaan tökkiin tassulla. Tänään ei mitään. Ja etsin sitä varmaan 15 minuuttia enkä löytänyt mistään. Olin jo oikeasti hädissäni kun yhtäkkiä makkarista kuului naukumista. Se oli menny nukkuun mun vaatekaapin ylimmälle hyllylle paitojen sekaan :P :P Olin ensin helpottunut siitä että kissa löyty, ja sitten raivoissani kun kaikki paidat on karvoissa ja osassa pieniä reikiä kun joku on ilmeisesti vähän tassuilla leiponu niitä pehmeäksi x( x(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓