perjantai 28. lokakuuta 2016

Hammas putos

Olen nyt ollut 3 päivää työkkärin/kaupungin työnhakuvalmennuksessa ja viikonloppu tuli todellakin tarpeeseen. Olen aivan poikki ja kipuinen. On siellä ollut ihan hyödyllistäkin asiaa ja vetäjä on todella kiva mutta mulle ei sovi yhtään tuollainen monen tunnin paikallaan istuminen x( Kyllä minäkin olen siellä tämän vetäjän kanssa vähän tehnyt suunnitelmia lähitulevaisuuden suhteen mutta se että toteutuuko ne niin onkin sitten toinen juttu :P

Sen lisäksi että mulla on ankarat lonkkakivut niin tänään ensimmäinen hammas luovutti. Se läpimätä poskihammas yksinkertaisesti katkes. Meni kyllä oikein siististi niin ettei jääny kuin kolo. Mutta kyllä kun sitä nyt katselee niin on ihme että pysy noinkin kauan paikallaan. Tai se rengashan sitä piti kiinni. Mutta nyt on sitten toisella puolella iso kolo :P Onneksi tämä on mun muistaakseni se hammas josta oikoja sano ettei ole katastrofi vaikka putois kokonaan. Mutta ehkä tohon saa vielä rakennettua uuden. Mun mielestä tää oli ennestäänkin hyvin pitkältä "tehty" hammas.

Kissalle nää mun pitkät päivä on ollu selvästi vaikeita. Se on ollut hyvin kiltti ja illat täysin mun sylissä. Ja tänään kun tulin kotio niin se oli sängyssä peiton alla piilossa :P En kyllä ymmärrä miksi se pelkäisi kun kyllä yksin ollut ennenkin, ehkä sillä oli vaan kylmä.



1 kommentti:

  1. ihme kun pysy näinkin kauan kun on noin pahaksi mennyt. -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓