sunnuntai 16. lokakuuta 2016

Kummitus

En tiedä onko kummitus liikkeellä vai miksi tavaroiden, asioiden ja varsinkin lääkkeiden outo katoaminen jatkuu. Vaikka mun kämppä näyttää hirveän sekaiselta niin multa harvoin katoaa mikään niin ettei mulla olisi mitään hajua siitä missä kyseinen asia voisi olla. Ja varsinkin lääkkeitä varjelen hyvinkin tarkasti, varsinkin nyt kun on varasteleva kissa. Mutta nyt on taas sellainen kausi kun hukkuu tavaraa. Eikä mulla edes käy vieraita, ainakaan sellaisia joita voisi edes missään tilanteessa kuvitella varastavan esim. lääkkeitä, mp3-soittimen tai raastimen. Aiemminkin on ollut ihmeellisiä katoamiskausia. Esim. 2 viinipullonavaajaa on ihmeellisesti hukkunu tässä pienessä kämpässä.
Inkku oli sellainen rautamaha että se nyt varmaan olis voinutkin syödä tuollaista tavaraa ja selvitä hengissä. Mutta kissa olisi kyllä jo kuollut jos tuollaisia asioita olisi varastanut ja syönyt. Toki se on voinu piilottaa ne johonkin ovelaan paikkaan.
No nyt mennään ilman musiikkia, lääkkeitä ja porkkanaraastetta.

Kissalle löyty vihdoin kuivamuona jota se vetelis himoonsa. En tietenkään voi antaa hirveästi tai se räjähtää. Mutta eilen haettiin postista zooplus-tilaus ja otin kokeiluun Applawsin kuivamuonan. Olen yrittänyt panostaa kuivamuonaan kun se on märkäruokien suhteen niin nirso ettei sille tahdo kelvata kuin kaikki ravintoköyhimmät ja epäterveellisimmät ruoat.
Mutta kun se ei tahdo oikein kuivamuoniakaan syödä. Mutta tästä se selkeästi tykkää.
Söi se jossain vaiheessa Applawsin märkäruokiakin mutta sitten tyssäs :P


1 kommentti:

  1. Täällä kans hukkuu kaikki mahdollinen. Tosin minä olen niin aivokuollu että olen voinu heittää vaikka rsokiin. Tai voi olla ihan mis vaan. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓