sunnuntai 23. lokakuuta 2016

31 vee

Synttärit on "juhlittu". Mukavia lahjoja saatu. Sukkia, muumia, vohveliraudan jne. Ihan normaalipäivä mulle sinänsä kun en synttäreistä perusta tai mitään.

Kivut varjostaa edelleen. Lonkan kivuissa ei ole mitään uutta mutta suun kivut on hämmentäviä. Ja olin niin varma että kun saan kojeet suusta niin mun puhuminen helpottuu mutta itse asiassa mun on entistä vaikeampi puhua. Tuntuu kuin suu olis täynnä pumpulia tai jotain.
Ja mahaa polttelee edelleen aina kun syö. Mukavaa.

Eikä oloa helpota se että mulla on hirveä stressi siitä että keskiviikkona alkaa se työkkärin kurssi. 5 päivää kestää ke-ti ja kestää joka päivä 6 tuntia :P Melkein pakokauhu kun ei tiedä mitä siellä tehdään/sanotaan. Ryhmäjutut ei muutenkaan ole oikein mun juttu.
Ja sitten kurssin jälkeen on vielä se lääkärintarkastus joka pelottaa vielä enemmän koska pelkään että ne katsoo etten pysty tekeen hakemaani työtä ja sitten joudun johonkin uudelleenkoulutukseen. Ja se on saletti että yhtään koulua en enää jaksa kahlata läpi. Viimesin oli jo niin täpärällä että edes pääsin läpi.




3 kommenttia:

  1. Kissa on ihan täpinöissään noista sukista. Yrittää päästä kimppuun koko ajan.

    VastaaPoista
  2. tehdäänkö kissallekin uudet sukat - mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓