keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Uni

Viime yön tyhmä uni. Näin unta että olin siivoojana turkissa, jossain oikein rikkaassa perheessä. Suurimman osan ajan unta elettiin ihan nykyaikaa mutta välillä se ympäristö ja tavat muuttu johonkin lähemmäs keskiaikaa. Mutta koko pitkän unen teema oli että livahtelin huoneesta toiseen tutkiin laatikoita ja kaappeja. Ja tää oli kirjaimellisesti koko unen sisältö, ja se oli pitkä uni. Ehdin käydä läpi ainakin 30 huonetta ennenkuin heräsin :P

Kivut on taas kovat. Ilmeisesti tuo kolea ilma sitten kuitenkin vaikuttaa munkin kipuihin, vaikka aina mainostan että vain helle pahentaa mun kipuja. Jopa varpaita särkee. Viime yönä kävi sellainenkin hassu juttu että kun kissa herätti mut keskellä yötä niin puoliunessa luulin että mun jalka on kuollu. Oli ihan kylmä ja tunnoton. Olin jo melkein soittamassa jollekin ennenkuin tajusin että se on varmaan vain menny taas tunnottomaks. Hieroin vähän aikaa ja mukavasti alko sitten taas hermokivut.

Kissa on taas levoton. Se on levoton päivällä ja levoton yöllä. Koko ajan pitäis rapsuttaa ja jos en rapsuta niin sitten se tekee pahaa kunnes saa huomiota :P

Pikkasen alkaa jännittään huominen. Loput raudat otetaan pois. Tosin enemmän jännittää että millä pystyn makaan paikallani siinä tuolissa 2 tuntia näillä kivuilla :P :P


2 kommenttia:

  1. Mun on pakko hlääkärissä aina nousta välillä ylös. Ihan mahdotonta maata kun tietää että täytyy olla ihan paikallaan ettei tule pora poskesta läpi. Muutenkin on paikallaan olo varsinkin makuullaan vaikeaa mutta se hlääkärin tuoli on vielä jotenkin erityisen kamala. Ja tietysti jännitys ja kivun pelko vielä lisää. Mulla kun se poran vihlonta ei tunnu pelkästään hampaassa vaan menee koko vartalon läpi jalkoihin asti. =( -Susku

    VastaaPoista
  2. Niin kanssa. Hammaslääkärikäynnin jälkeen on aina hirveät selkäkivut pari päivää :P

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓