tiistai 1. lokakuuta 2013

Energiajuoma

Joku kysyi minulta, että miten lopetin energiajuomien juonnin. No yritin monta kertaa vähentää aina vähän määrää mutta mulla se ei toimi. Joten lopetin kerrasta. Vieroitusoireina tuli pääkipu ja tappava väsymys. Koska mulla kuten varmaan monella muullakin oli ne tietyt ajat kun täyty korkata energiajuoma niin korvasin ne coca-cola tölkillä. En yleensä edes välitä cokiksesta mutta tässä se oli hyvä korvike. Ja aina kun se tappava väsymys iskee niin olen juonut 2 kupillista vahvaa kahvia. Se ei poista väsymystä kokonaan vaan se väsymys täytyy myös kestää. Nyt olen eilisestä lähtien korvannu kokikset maustetulla kivennäisvedellä johon on vähän lisätty kofeiinia. Tarkoitus on pikku hiljaa siirtyä tavalliseen veteen.
Nyt on parina päivänä ruvennu oleen selvästi parempi olo. Eli aamupäivän ja oikeastaan päivänkin jaksaa jo ihan hyvin mutta kolmen jälkeen päivällä alkaa se tappoväsymys joka kestää oikeastaan iltaan asti. Mutta toivottavasti sekin rupeaa helpottaan.
En tiedä olenko muuten varsinaisia terveysvaikutuksia huomannu kun olen lopettanut energiajuomat. Ehkä se syke on vähän rauhallisempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓