keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Vanhuus

"Älä kadu vanhenemista. Se on monelta viety etuoikeus".

Julmat ihmiset muistutti heti aamusta että tänään olen taas kai vuoden vanhempi. 28 vuotta siis tuli täyteen. En mä oikeasti kammoa yhtään "vanhenemista". Mulle on ihan sama olenko 28 vai 38 vai vaikka 68. Mulle ikä on vain numero. Vanheneminen on prosessi jota tapahtuu joka sekuntti, ei vain yhtenä päivänä vuodessa.
Mutta syy siihen miksi en nauti syntymäpäivistä (ja samasta syystä vihaan uutta vuotta) on se että silloin tulee aina katsottua kulunutta vuotta ja asioita joita on saavuttanut. Ja taas jälleen kerran joudun toteamaan että vuosi on mennyt taas ilman mitään saavutuksia. Olen edelleen köyhä, työtön ja raihnainen.

Mutta kai sitä täytyy yrittää hymyillä kun ihmiset tunkee väkisin kylään ;) Vaikka en synttäreitä vietä. Ei onneksi tartte taas vuoteen sitten kestää tätä päivää ;) ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓