-4kg lähtenyt kun olen käynyt muutamana päivänä juoksemassa :) Ehkä toivo elää että pääsis edes siihen samaan painoon mikä oli ennen kuin selkä- ja nilkkavaivat paheni. Nilkka tuntuu ihan kohtalaisen hyvältä. Nyt vaan polvea vihloo. Ja selkä tietysti on mikä on :P
Tässä vähän lisää musiikkia tähän viikonloppuun. Näitten tahtiin on mukava venytellä :P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti