torstai 5. joulukuuta 2013

Kaksi puheenaihetta

Tänä aamuna mun päässäni on pyöriny kaksi ajatusta. Koska en nuku tällä hetkellä taas ollenkaan ja pää käy ylikierroksilla. Ihana mania.

1. Mä vihaan jojolaihduttamista.
Minä lihoin yli 10 kiloa kesällä ja alkusyksystä. No ajattelin etten ikinä saa niitä kiloja nopeasti pois kun en pysty liikkuun. Ostin sitten kahdet housut. Ei ihan kalleimmat mutta kuitenkin jonkinverran hintavat. Nyt olen yhtäkkiä parissa viikossa laihtunut 8 kiloa. Ja nyt noi uudet housut on liian isot. Huomasin asian tänä aamuna kun laitoin farkut jalkaan. Aivan liian isot. Vaikka vielä sovittaessa oli napakat.
Mun pitää varmaan lihottaa itseni ettei housut mene hukkaan. On ne tosin mun päälläni nytkin vaikka näyttää siltä kuin olis haaremihousut.


2. Uskooko muut kummituksiin.
Minä en oikeastaan mutta kuitenkin. Sen jälkeen kun muutin tähän kämppään niin on tapahtunut paljon kaikkea outoa. Askelia kuuluu, iines murisee tyhjälle seinälle, tavaroita katoaa jäljettömiin ja siirtyilee. No nyt on parin viikon aikana ruvennu oudosti sähkölaitteet oikutteleen. Ensin hajos hella. Ihan pimeenä. Mikään ei lämminny. Meni pari tuntia niin toimi taas. No sitten hajos mp3-soitin. Ei toiminu vaikka teki mitä. Heti kun kerkesin tilaan uuden niin se rupes toimiin. Ja eilen hajos sitten kännykkä. Ei pitänyt virtaa yhtään. Eikä suostunu lataan. Tilasin siihen uuden akun. Tänään toimii kuin ei mitään. Ihan oikeasti, mitä hemmettiä. Joko joku pilailee tai minä olen tulossa hulluks.


Ja  jos muuten haluaa pelotella itseään ennen nukkumaanmenoa niin täältä löytyy oikeita aavekuvia :)
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/

http://graveyards.com/IL/Cook/bachelors/ghost3813x.jpg

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓