tiistai 10. joulukuuta 2013

Köh Köh

Ei ole sinkistä, D-vitamiinista ja hunajasta ollu apua. Ainakaan tarpeeksi. No kuume ei ole noussu mutta yskä on jotain ihan järkyttävää. Sen lisäksi mulla ei ole ääntä ollenkaan. Siis yhtään. Naapurien kannalta tietysti hyvä kun niiden ei tarvi kuunnella mun kiljumista aina kun selkään sattuu. Mutta ikävä juttu siinä mielessä että mun pitäis perua torstain reissu suupolille enkä tiedä miten teen sen kun en pysty puhuun :(
En ole näin pahaa yskää varmaan koskaan kokenu vaikka pahoja keuhkoputkentulehduksia ollu ennenkin. Välillä tulee niin pahoja kohtauksia että jään kakoon vielä pitkäksi aikaa sen jälkeen kun itse yskä on ohi. Semmoinen kamala, räkänen, kutittava yskä :P

Toivottavasti rupeaisi pikku hiljaa helpottaan ja ainakin ääni palautuis tai sitten jonkun täytyy perua lääkäri mun puolesta. Siis hammaslääkäri, tavalliseen lääkäriin kyllä varmaan voin mennä kipeenä ;)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓