sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Taas Kummituksia

Viime yönä tuli taas saatua pieni sydänkohtaus. Ja jälleen kerran muistutan etten usko kummituksiin, vamppyyreihin, menninkäisiin, joulupukkiin, jumalaan tai muihin satuolentoihin.
MUTTA
viime yönä tapahtu taas jotain mikä laitto miettiin asioita. Tää ei ollu mun pelottavin kummittelu kokemus mutta aika ihmeellinen silti.
Oltiin Inkun kanssa sängyssä joskus kolmen aikaan yöllä. Minä en nukkunut vielä koska nuoriso (tai vanhukset) oli saanu käsiinsä uudenvuodenraketteja ja ammuskeli niitä ulkona. Sen lisäksi mulla oli hirveät kivut kun nukuin oikealla kyljellä enkä voinu vaihtaa asentoa kun Iines nukku mussa kiinni eikä koiran unta saa koskaan häiritä.
Siinä sitten purin hammasta ja kuuntelin raketteja ja yhtäkkiä tunsin ihan selvästi kun käsi tarttui mua olkavarresta ja rupes kääntään mua selälleen. Taisi päästä pieni kirkaisu.
Oli aika pelottava kokemus taas :P Ja minä en ollu edes lähellä nukahtamista siinä vaiheessa. Enkä yleensä näe, kuule tai tunne mitään harhoja.
Nyt päivänvalossa tietysti rupeaa taas epäileen että josko sittenkin sille olis looginen selitys mutta yöllä kyllä olin ihan varma että isomummu halus mun kääntyvän selälleen ettei mun lonkkaan satu :P

Taisin aiemminkin laittaa näitä karmivia valokuvia joiden väitetään olevan aikoja kummituskuvia ;) Olis kiva joskus saada kuva tosta "kummituksesta" joka täällä pyörii.

Tulip Staircase Ghost
Kummitus Portaikossa


Farm Ghost
Lapsi

The Back Seat Ghost
Kummitus takapenkillä
The Ghost of Boothill Cemetery
Kummitus "nousee" haudasta


Freddy Jackson
Kaksi päivää aiemmin kuollut sotilas ilmestyy kuvaan


Ghostly Grip
kummitus kädessä kiinni
Vacation Party Ghost
Tuntematon nainen ilmestyy peräjälkeen otettuun kuvaan
Grandpa's Ghost
Kuollut isoisä ilmestyy kuvaan
Madonna of Bachelor's Grove
Nainen haudalla

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓