sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Kamala pääsiäinen

Erittäin hirveä pääsiäinen menossa :( Olen kipeä, masentunut ja yksinäinen.... Kuume on edelleen lähes 40 astetta, koko kroppaa särkee, hermokivut pääsi taas nouseen pahimmilleen, huimaa ja nyt on vetänyt viime yön ja tän päivän jalasta suonta ihan jatkuvasti.Viime yönä olin ihan varma etten näe aamua vaan että kroppa yksinkertaisesti luovuttaa...
Suunnittelin jo päivystykseen lähtöä mutta ei yksinkertaisesti jaksa.
Koira on ihan hermoraunio. Aina kun meinaan edes vähäksi aikaa torkahtaa sohvalla niin se tulee paniikissa herättään mua ja vetään ylös. On ihan totaalisesti veto pois. Itkua vääntäen olen yrittänyt saada koiraa vietyä ulos.
Itsesäälissä rypeminen on ärsyttävää mutta joskus ei vaan muuta voi :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓