Hyvät, tai huonot, tai mitkä vaan pitkäperjantait...
Itsellä masentavat ja väsyneet tunnelmat. Tämä päivä on mennyt sohvalla torkkuen koiran kanssa. Ollaan molemmat niin kipeitä ja väsyneitä, että muuta ei jaksa ja onneksi ei tänään kai muuta tarvikaan jaksaa :P :P Toivottavasti ei koko viikonloppu menisi näin inhottavissa merkeissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti