Tänään vihdosta viimein palasi ruokahalu ja oli pakko käydä kaupassa peräti 2 kertaa että sain aineet pyttipannuun. Tämä ei ole todellakaan mikään terveysruoka eikä varmastikaan hyvä sappivaivaiselle mutta voi luoja miten hyvää se on :P :P Siksi täytyy jakaa ohje toistamiseen.
ohje: http://rosalopa.blogspot.fi/2015/02/ruoka-herkullinen-pyttipannu.html

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti